Tot Ons Genoegen Rijswijk

Mailproblemen opgelost

Sinds ongeveer een maand hadden we problemen met de mail van de vereniging.
Mail naar Casema en Ziggo adressen kwam retour en werd niet ontvangen door betreffende tuinleden.

Dit lag in eerste instantie bij Ziggo: er klaagden meer gebruikers. Dit is toen opgelost door Ziggo, maar probleem bij TOG bleef.
Uiteindelijk bleken enkele instellingen in de webmail te ontbreken, dit is nu hersteld door de technisch beheerder/bouwer van de website/mail.

Ook een foutmelding (meer een waarschuwing) die een tijd lang op de website te zien was, is opgelost.